Тема: Адмін. витрати

Прислано BarZ November 23 2009 21:52
#4

Портал сметчиков

Цитата ВКБ:
У мене питання, що стосується адмін.витрат у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ (ФОП), що працює на спрощенні системі оподаткування (сплачує 200 грн. в місяць + 100грн. за кожного найманого працівника)
Буду дуже вдячна за відповідь.


якщо я правильно зрозумів - у вас як у СПДФО є в наявності всі первинні документи, що підтверджують ваші витрати, в тому числі ті, які відповідно до П(С)БО 16 відносяться до адмінітративних - тобто, є договори з найманими працівниками, відомості з/п, найманий чи власний офіс і звідси - рахунки за ел.енергію, опалення і т.д.
по-перше - що ві порушили?? це питання мене цікавить в тому вигляді, як воно викладено в акті ревізії чи довідці зустрічної звірки
наскільки я знаю в таких випадках посилаються на п 2.2 Державного класифікатора України "Класифікація організаційно-правових форм господарювання" та на розділ 4 ДБН 2000, що є невірним
по-друге - при наявності фактичних адмін.витрат (див. вище) та при визначенні їх розміру аналітичним (розрахунковим) методом - які можуть буди питання..тим паче, що ви напевне погоджували цей розрахунок із замовником (взагалі такі речі - порядок відображення в актах КБ-2в не прямих витрат краще передбачати в контрактах)
по-третє - як не соромно - але адміни зазвичай з СПДФО знімають, як то кажуть, на шарка, тому що чомусь кволо такі підприємці захищаються....хоча треба було б:cvet: