Доброго дня! Виникло питання по нормуванню кількості виходу матеріалів в м3 при демонтажу стін,стяжки підлоги і таке інше.Прошу підказати чи є з цього приводу нормативні документи.
По поводу розвезення стояків. Проектант вважає, що стояки СВ 105-5 повинні враховуватись за нормою КБ33-120-6, як по лінії 6-10кВ, а Замовник не погоджується. Як правильно?
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, як правильно взяти норму на розвезення стояків при будівництві ПЛ-0,4кВ, коли на лінії є стояки СВ 95-2 та СВ 105-5? Береться за однією нормою КБ33-120-5, чи розділя
У зв’язку з прийняттям ряду Законів України виникла необхідність внести зміни до ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та супутніх настанов і ДСТУ Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Технічний комітет зі стандартизації, ТК-311 «Ціноутворення у будівництві» в серпні цього року опублікував першу редакцію змін.
Асоціація розробників кошторисних програм підготувала для включення в остаточну редакцію свій проект змін до національних стандартів з визначення вартості будівництва.
Запропоновані зміни ґрунтуються на пропозиціях користувачів кошторисних програмних комплексів, фахівців з економіки будівництва та ціноутворення у будівництві, які неодноразово обговорювались на семінарах та конференціях з визначення вартості будівельних робіт.
Просимо Вас ознайомитись з проектами змін до ДСТУ, які підготувала Асоціація розробників кошторисних програм і надати Ваші зауваження та пропозиції до цих документів.
Ваша думка важлива і буде врахована членами асоціації під час розгляду ДСТУ в технічному комітеті зі стандартизації ТК-311 «Ціноутворення у будівництві».
Ваші пропозиції просимо надсилати електронною поштою на адресу розробників кошторисних програм чи в дирекцію Асоціації.
З повагою.
Асоціація розробників та розповсюджувачів кошторисних програм.
В проекте новой редакции ДБН А.2.2-3-2014 "СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО" Пункт 8.4, другий абзац звучит так: "В окремих обґрунтованих випадках при виконанні будівельних робіт з капітального ремонту об’єктів з незначними наслідками (СС1), пов’язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація, що повинно бути передбачено завданням на проектування." Хотелось бы оставить для дефектного акта и СС2.
Зачем убираете вид договорной цены - динамическу, ведь в ситуации постоянного повышения цен на строительные материалы,технику,.. невозможно изначально в сметах предусмотреть всё и с уверенностью, что ничего из вышеперечисленного не поменяется. или я говорю про другое государство и у нас на Украине всё хорошо, инфляции нет и т.д.. ВОПРОС - ЧТО ДЕЛАТЬ В ТАКОЙ СИТУАЦИИ ПОДРЯДЧИКАМ. ОПЯТЬ РАСКРЫВАТЬ СВОИ СУНДУКИ И ГАСИТЬ ЭТУ ИНФЛЯЦИЮ, ЦИФРЫ КОТОРОЙ НЕВОЗМОЖНО ПРЕДУГАДАТЬ И ЧЕМ - ТО ПОГАСИТЬ !!! ЕЩЁ РАЗ ОБРАЩАЮ ВАШЕ ВНИМАНИЕ НА ЭТО! СПАСИБО ЕСЛИ УСЛЫШИТЕ !!!
При составлении инвесторской сметы на стадии проектирования каким образом посчитать средства в гл. 10 "Содержание службы заказчика"? Раньше все было понятно не больше 2,5 % гл.1-9. Проектант даже не будет знать, кто будет осуществлять технический надзор и какие будут затраты. СПАСИБО,ЕСЛИ УСЛЫШИТЕ!!!
К затратам инженера-консультанта в том числе входят затраты НДС, которые будут отражены в гл.10. А как же глава гл 16 сводно-сметного расчета, которая отражает НДС всех участников строительства? Не будет ли двойное обложение ????
В каких случаях необходимы услуги инженера-консультанта? В каком Законе прописано их обязательное участие в ходе строительства объекта или это пожелание Заказчика?
Технадзор , когда у Заказчика некому заниматься подготовкой и вводом объекта в эксплуатацию (25% суммы на содержание службы Заказчика от итога графы 8 глав 1-9 ССР)
Стоимость технадзора действительно нужно повышать, т.к. есть объекты не дорогостоящие, соответственно и цена технадзора небольшая, хотя ответственность за объект одинаковая. Несправедливо технадзор по смете получается копейки, а авторский надзор гораздо выше, т.к. подсчёт совершенно иной его стоимости. Попробуйте найти специалиста технадзора, который будет работать за копейки и нести ответственность, особенно если это бюджетные деньги. Давно нужно было принять такое решение, т.к. не идут специалисты работать в бюджетную сферу, где платят копейки согласно нынешнего законодательства. Только просьба наиболее подробно расписать в законодательстве как пользоваться этими статьями, иначе придут проверяющие и отнимут всё заработанное.