Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Як здорожчити загальну вартість кошторису на укладання фем?
-улаштування основи із щебеню
-влаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів (ФЭМ)
-установлення бетонних поребриків
По суті, більше ніяких робіт не виконується. Можливо , є якісь секрети , на кшталт, "знепилення"?
Можливо відобразити якось, що ці феми підбираються по малюнку ? Проставити коефіцієнти на збільшення витрат праці?
еще надо смотреть, ремонт или новое строительство, (трудозатраты в ремонтных сборниках в 1,15 раза больше чем в строительных)
в какой местности и условиях стесненности (см указания по применению РЕРСН появляется когда первый раз клацаете ентер на расценке)
еще надо глянуть, может там кусты или деревья, может асфальт снимать надо...
участок планировать и углубливать однозначно прийдется, на щебень плитка не ложится, надо песочку или песчано-цементную смесь...
и еще хорошая скрытая работка
DIMA-050 приєднав зображення:
[40.58]
Змінено: DIMA-050, September 14 2011 18:49
Наглядный пример преимуществ сметчика-практика над сметчиком-теоретиком.
Как минимум, на объекте нужно бывать, с прорабом (мастером, бригадиром) общаться.
В пучинах сумрачных расчета блуждать была ему охота...