Доброго дня! Виникло питання по нормуванню кількості виходу матеріалів в м3 при демонтажу стін,стяжки підлоги і таке інше.Прошу підказати чи є з цього приводу нормативні документи.
По поводу розвезення стояків. Проектант вважає, що стояки СВ 105-5 повинні враховуватись за нормою КБ33-120-6, як по лінії 6-10кВ, а Замовник не погоджується. Як правильно?
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, як правильно взяти норму на розвезення стояків при будівництві ПЛ-0,4кВ, коли на лінії є стояки СВ 95-2 та СВ 105-5? Береться за однією нормою КБ33-120-5, чи розділя
Конечно можно! Корыто нарезается для проезжей части, с последующей засыпкой, а обочины укрепляються отдельно. Тут ньюанс в технологии : вы сначала отсыпаете основание и устраиваете слои покрытия, а потом укрепляете обочины, или сначала делаете укрепленные обочины, а потом занимаетесь проезжей частью, и какая категория дороги?
VictoriaR написал(а):
Конечно можно! Корыто нарезается для проезжей части, с последующей засыпкой, а обочины укрепляються отдельно. Тут ньюанс в технологии : вы сначала отсыпаете основание и устраиваете слои покрытия, а потом укрепляете обочины, или сначала делаете укрепленные обочины, а потом занимаетесь проезжей частью, и какая категория дороги?
дело в том что корыто как раз для укрепления обочины и делают. имеется в виду - не пересекаются эти две расценки между собой составом работ?
Изменил(а) sanicch, May 26 2010 20:01
Корыто - для проезжей части!!!!! Причем тут укрепление обочин? Вы нарезаете корыто и делаете присыпные обочины, планируя их под грейдер при отсыпке. А потом вы можете их оставить как есть или, если этого требует категория дороги вы их укрепляете. При укреплении еще раз планируете, потому что отсыпать их вы могли их и год назад а укреплять будете сейчас, профиль нарушится и надо планировать однозначно. Это совершенно разные расценки! Планирование необходимо в обоих случаях.
Если вы хотите брать расценку Е27-82-1 для нарезки корыта на обочине то она не подходит - она для проезжей части! Обычно корыто на обочинах не нарезается. Просто отсыпая обочины оставляют толщину укрепления.
Я бы увеличил корыто по периметру
[spoiler]15.16 Щебеневі, гравійні, шлакові та грунтощебеневі основи слід влаштовувати ширшими за покриття на 0,5 м з кожного боку для цементобетонних покриттів і не меньше, ніж на 0,3 м з кожного боку для інших типів покриттів. Якщо проектом передбачено влаштування укріпленої смуги, основу влаштовують на ширину покриття та укріпленої смуги.[/spoiler]
Изменил(а) ksilit, October 28 2010 13:42
Доброго дня ! Чи має хтось стандарт, який стосується опор дорожніх знаків з труб стальних ? Які нормативні документи діють у сфері капітального ремонту доріг місцевого значення?