Вперше матимемо роботу з бюджетниками.
Маємо такі умови:
..."На етапі укладення договору про закупівлю учасником – переможцем торгів до ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
– розрахунок заробітної плати;
– розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів);
– розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
– розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат (виходячи з структури організації) в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом, по об’єкту;
– розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом, по об’єкту);
– розрахунок витрат на відрядження (форма П-929) "...
1. Що значить розрахунок зп? Середню по мінрегіону не можна, потрібно бухгалтерський розрахунок?
2. ПВР все ясно. Я так розумію, це буде договір з твердою ціною, яку ціни на матеріали вкажем в ДЦ, така буде і в актах. Чи мають право запитати накладні на матеріали, і що якщо розбіжність в ціні?
3. Розрахунок ЗВВ? Як його робити?
4. Адмін і прибуток беремо по класу наслідків згідно РП. Питання, якщо потрібно знизити загальну договірну ціну, чи можу я взяти нижчі показники адмін і прибутку?
5. Що таке форма П-929?
Також цікавить на рахунок машин-механізмів, на етапі заключення договору ще не знаємо будемо використовувати свої машини чи оренда, якщо брати усереднені ціни, це не буде порушенням у випадку оренди?
Якщо наприклад в розцінці в ДЦ використовується кран, але по факту його не будуть використовувати, а замінять іншою машиною, щоб не орендувати, то потрібно буде міняти кошторис?
Якщо доставка матеріалів здійснюється від виробників на далеких відстаннях транспортними службами, цю витрату можна включити в інші чи куди? Це ж цікавить і з перебазуванням техніки.
Дуже не сваріть, раніше працювали лише із кореційними.
расчеты делаются на все, в программах это есть(в какой Вы работаете, не известно)
если меняете машины, нужно делать экономическое обоснование и согласовывать. и это надо делать на этом "берегу"
доставка материалов идет на приобъектный склад и она есть в стоимости материала.
ksilit написал(а):
расчеты делаются на все, в программах это есть(в какой Вы работаете, не известно)
если меняете машины, нужно делать экономическое обоснование и согласовывать. и это надо делать на этом "берегу"
доставка материалов идет на приобъектный склад и она есть в стоимости материала.
Працюю в АВК5. Тобто всі ці розрахунки до ДЦ можна зробити в програмі? Про форму П929 ніколи не користувалися.
Так транспортна витрата в ціні матеріалу менша за реальну ціну доставки. До того ж об'єкт розтягнутий за населеним пунктом кілометрів на 100, також треба враховувати транспортування матеріалів по об'єкту.
І заготівельно-складську витрату я не враховую, так як доставка буде одразу на об'єкт і зберігання на об'єктах замовника.
І заготівельно-складську витрату я не враховую, так як доставка буде одразу на об'єкт і зберігання на об'єктах замовника
т.е. Вы решили своих снабженцев ставить без зарплаты? класс
командировочные(П929) в Прочих затратах стройки в Г9
ЗП через классификатор исполнителей можно сделать
ОПР -Главное окно программы-Прочие функции-Параметры-Таблица расчетных параметров. из контекстного меню распечатать бланки , отдать в бухгалтерию. затем ввести данные через диалоговый режим.
І заготівельно-складську витрату я не враховую, так як доставка буде одразу на об'єкт і зберігання на об'єктах замовника
т.е. Вы решили своих снабженцев ставить без зарплаты? класс
Дякую. Значить заготівельно-складську буду відстоювати. Постачальників як такого нема в нас, мале підприємство, основний габаритний матеріал замовляємо напряму з доставкою до об'єкта, документи в бухгалтерію, далі бригади самі займаються вигрузкою і розвозкою по об'єкту. Дрібні матеріали, розхідники зберігаються на складі.