Тема: привлечение субподряда бюджет

Прислано Slava KPSS August 01 2012 21:22
#15

Портал сметчиков

prepod написал(а):
А кого должны "волновать" Ваши взаимоотношения с субподрядчиками???? Давайте будем тогда расскручивать всех подрядчиков. Например: Заказчик платит Генподрядчику за подготовку территории строительства (уборка мусора, выдергивание сорняков, погрузка в мешки и на автомобиль ГАЗель). Генподрядчик платит Субподрядчику. Субподрядчик платит своему рабочему. Рабочий за "свои" в качестве подсобника привлекает своего 16-ти летнего сына-балбеса, которому на летних каникулах заняться нечем. Приходит КРУшник начинает требовать отчеты кто кому сколько заплатил???? ОК-требует. Доходим к балбесу, а тот за кусок хлеба бате своему помогал. И что штраф??????? Хлеб не является национальной валютой Украины!!!!!!!


С мешками для мусора та же штука: Субподрядчик покупает мешки по 3 грн. у ЧП 1, тот купил по 2,5 грн у ЧП 2, тот купил в Китае по 0,5 грн., а их себестоимость 025, грн. И что??????? Для Заказчика выставлять по 0,5 или по 0,25 грн.


НИ КОГО НЕ ДОЛЖНЫ ВОЛНОВАТЬ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ С СУБЧИКАМИ.

Есть договор Заказчик-подрядчик. Кто работу сделал???? Подрядчик, а своими силами или привлеченными, это уже внутренняя кухня, которая ни кого постороннего не должна интересовать.



А на деле как происходит???? Приходят "пацаны" корочками потыкали и бухгалтер все взаимоотношения выложил на бочку, и "свалил", а директор, как хочет, так пусть и разбирается. Оно конечно так: Директор который не хочет кормить свою фирму (нормальная ЗП, семинары, литература, нормальное отношение), будет кормить Государство (или другую фирму, Заказчика, Генподрядчика)





[spoiler]Первое. (для определения терминологии)

Н А К А З
19.10.2006 N 346/1025/685/53
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за N 1166/13040

Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України
...
ПОРЯДОК взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України

1. Загальні положення
1.1. ...
1.2. ...
1.3. ... підконтрольні установи - міністерства та інші органи виконавчої влади, державні фонди, бюджетні установи і суб'єкти господарювання державного сектора економіки, підприємства і організації, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно...

Второе.

З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні

Р о з д і л III
ПРАВА, ОБОВ'ЯЗКИ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНОЇ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНОЇ СЛУЖБИ
Стаття 10. Права державної контрольно-ревізійної служби
Головному контрольно-ревізійному управлінню України, контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається право:
1) перевіряти у підконтрольних установах грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (грошових сум, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо); ( Пункт 1 статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3202-IV ( 3202-15 ) від 15.12.2005 )
2) безперешкодного доступу при проведенні ревізій на склади, у сховища, виробничі та інші приміщення, що належать підконтрольним установам, для їх обстеження і з'ясування питань, пов'язаних з ревізією...
...
12) проводити у суб'єктів господарювання, які мали правові відносини з підконтрольною установою, зустрічні звірки з метою документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку підконтрольної установи...

Третье.
У зв'язку з впровадженням стабілізаційних заходів у будівельній галузі, передбачених Законом України "Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва", Меморандумом порозуміння між Міністерством регіонального розвитку та будівництва України, будівельними організаціями та їх об'єднаннями, підприємствами-виробниками будівельних матеріалів і виробів будівельного призначення та їх об'єднаннями, Центральним комітетом профспілки працівників будівництва та промисловості будівельних матеріалів України від 20 листопада 2008 року та відповідними рішеннями Уряду, Міністерство регіонального розвитку та будівництва повідомляє порядок урахування вартості матеріальних ресурсів при визначенні вартості будівництва.
На стадії складання інвесторської кошторисної документації вартість матеріальних ресурсів визначається за вихідними даними замовника за найменшою ціною, яка не може перевищувати рівня цін, зареєстрованих Мінекономіки відповідно до законодавства.
При визначенні підрядником договірної вартості будівництва поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі власного банку даних. При цьому їх вартість не може перевищувати рівня цін, зареєстрованих Мінекономіки відповідно до законодавства.
При погодженні договірної ціни замовник перевіряє вартість матеріальних ресурсів, обчислену в ціновій пропозиції підрядника, яка не повинна перевищувати мінімальний рівень цін за даними Мінекономіки.
Уточнення договірної ціни здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків підрядника виходячи з мінімальної вартості матеріально-технічних ресурсів, що склалася на момент уточнення. При цьому вартість матеріальних ресурсів не повинна перевищувати цін, зареєстрованих в Мінекономіки на ці ресурси.
При проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів у складі прямих витрат визначається на підставі нормативних витрат цих ресурсів виходячи з фізичних обсягів робіт та уточнених цін, передбачених у договірній ціні.


2 prepod
На основании вышеизложенного, смею утверждать, что в Ваших двух примерах есть логическое для КРУ решение-завершение. Проверка имеет право дойти с вопросами до последнего официального субъекта взаимоотношений, т.е. рабочего, который получает зарплату у субчика (сын-балбес из процесса исключается), и сравнить полученную рабочим зарплату или часть з/п за период его работы по проверяемому объекту с зарплатой, отраженной по всей цепочке Актов выполненных работ.
Нечто похожее и с мешками для мусора. По требованию проверяющего Субподрядчик (а следом и Подрядчик) должен поставить в Акт мешки для мусора по цене среднерыночной в данном регионе, что в Вашем примере составит примерно 2,75 грн./шт.
ну и соответственно снять со всех участников завышение объёмов.[/spoiler]