Доброго дня, може хтось стикався з такою проблемою, при перевірці КРУ вимагає виключення з ДЦ і КБ-2в налога у розмірі 5% мотивуючи це тим, що цей налог не має відшкодовувати замовник?
Підскажіть будь ласка. Наша будівельна фірма будує для себе офіс в основному своїми силами, є субчик якийзакривається актами, Чи потрібно для нас рбити форму КБ-2,3 для списання своїх матеріалів чи може є якийсь інший варіант. Бухгалтер каже зробити форму так: набрати норми без зарплат тільки обєми і під них поставить матеріали які є на приході чи правильно так??? і єдиний податок, прибуток, адмін витрати не ставить. Підскажіть як правильно це зробить????
не субчику а нам, субчик закриває стандартну форму він виконує частину робіт і закриває стандартну форму, решту робіт ми самі своїми працівниками робимо.
з субчиком все ясно, а от як нам списати матеріали, бух каже щоб зробити форму ми підряник а замовника не ставимо і роботи з 0 ціною тільки обєм і під них матераіли які використали.
по хоз.способу в ДСТУ написано, а это из ДБН
[spoiler]строительство хозспособом-это строительство собственными силами.
действать согласно ДБН - не насчитывать прибыль и снижать (к=0,6) ОПР
НДС в КБ2 не брать,
ДБН Д.1.1-1-2000
Настоящие строительные нормы устанавливают основные правила определения стоимости нового строительства, реконструкции и технического переоснащения предприятий, зданий и сооружений, ремонта жилья, объектов социальной сферы и коммунального назначения и благоустройства, а также реставрации памятников архитектуры и градостроительства* и носят обязательный характер при определении стоимости строек (объектов), строительство которых осуществляется с привлечением бюджетных средств или средств предприятий, учреждений и организаций государственной собственности.
По стройкам (объектам), строительство которых осуществляется за счет других источников финансирования, данные нормы носят рекомендательный характер, и их применение обусловливается контрактом.
Правила распространяются на подрядный, хозяйственный и смешанный способы осуществления строительства.
3.1 ОПРЕДЕЛЕНИЕ СМЕТНОЙ СТОИМОСТИ СТРОИТЕЛЬСТВА
3.1.1 Правила определения сметной стоимости строительства, приведенные в настоящем подразделе, являются едиными и не зависят от способа осуществления строительства: подрядного или хозяйственного.
3.1.18.3 Сметная прибыль в инвесторской сметной документации учитывается при осуществлении строительства:
– подрядным способом – в обязательном порядке;
– хозяйственным способом – если предприятие планирует прибыль от такого вида деятельности.
4.2.1.4 Усредненные показатели, рекомендуемые Госстроем для определения трудозатрат работников, средства на заработную плату которых учитывается в ОП расходах, и средств на покрытие остальных статей ОП расходов, предназначены для осуществления строительства подрядным способом.
При осуществлении строительства хозяйственным способом к показателям, рекомендованным Госстроем для подрядного способа строительства, применяется понижающий коэффициент 0,6. [/spoiler]
Підскажіть будь ласка. Наша будівельна фірма будує для себе офіс в основному своїми силами, є субчик якийзакривається актами, Чи потрібно для нас рбити форму КБ-2,3 для списання своїх матеріалів чи може є якийсь інший варіант. Бухгалтер каже зробити форму так: набрати норми без зарплат тільки обєми і під них поставить матеріали які є на приході чи правильно так??? і єдиний податок, прибуток, адмін витрати не ставить. Підскажіть як правильно це зробить????
1.в п.4.2.4 ДСТУ-НБД.1.1-3:2013 йде мова про К=0,6 при господарському способі будівництва. 2.Замовник будівництва -фірма "Наша"(умовно), виконавець робіт-підрядник,або генпідрядник. Оформляєте договір підряду з підрядником,оплата виконаних робіт згідно акта виконаних робіт КБ2, по КБ-3(довідка) 3.Власні роботи замовник оформляє актом ,де відображені обсяги виконаних робіт,витрачені матеріали , і затрати по оплаті праці. Бухгалтер всі затрати відносить на рахунки будівництва і власні і по підряду.
Вопрос интересный.... Материалы - акт передачи. Для бухгалтера это знакомо - прием-передача. Закрываете по цене акта с указанием - материал заказчика. Налоги и всё прочее - вопросы с налогоплательщика. Т.е. указываете все "накрутки" субчика 1:1. В итоге будет акт с выполненными работами (свои-заказчика материалы будут указаны). Вы ведь в этом случае являетесь заказчиком перед субчиком! Если строите своими рабочими - вопрос другой (т.е. часть работ - Вы - часть - субчик)
zaliznica написал(а):
Підскажіть будь ласка. Наша будівельна фірма будує для себе офіс в основному своїми силами, є субчик якийзакривається актами, Чи потрібно для нас рбити форму КБ-2,3 для списання своїх матеріалів чи може є якийсь інший варіант. Бухгалтер каже зробити форму так: набрати норми без зарплат тільки обєми і під них поставить матеріали які є на приході чи правильно так??? і єдиний податок, прибуток, адмін витрати не ставить. Підскажіть як правильно це зробить????
1. Хозспособ описан в ДСТУ и документы ничем не отличаются от стандартных. К ОПР применяется понижающий К=0,6, обнуляется прибыль и вперед по стандарту.
2. Формы КБ2в и КБ3 нужно делать в любом случае, т.к. налоговая их признает как первичные документы, обосновывающие хозяйственные операции.
3. ТМЦ уложенные в дело списываются по М29 в соответствии с производственными нормами, которые также проверяет налоговая в обязательном порядке. И ни в коем разе не так, как советует БУХ (поставить матеріали які є на приході). Если спишутся ТМЦ на производство не уложенные в дело - это есть преступление: уход от налогов .
4. Если Материалы Заказчика в строительстве применялись Субподрядчиками, то они д.б. включены в акт выполненных работ субподрядной организации, помечены как материалы Заказчика, и их стоимость д.б. возвращена при взаиморасчетах.
Изменил(а) Valentin, May 21 2016 11:39
Ясно якт Кб треба однозначно, з зарплатою і господарським способом будівництва без прибутку, адмін витрати треба ставить??? і податок (ми на єдиному податку 5%)-???
І іще одне питання.
Субпідрядник надає акт довільної форми чи правомірний цей акт:
Акт №....
від ....
далі табличка з № к-тю позицій
1. Влаштування вапняно-цементної штукатурки - м2 - 598 - 85грн/м2 - 50830 (сума)
2. Влаштування сухої цементно-піщаної стяжки - м2- 453 - 95 грн/м2 - 43035
(сума)
Всього: 93865
І якщо це правомірно, чи можна під цей акт списати матеріали замовника-??? (звісно зробити акт прийому - передач мат.)
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 09.03.2010 р. N 12/19-2-9-21-2368
ТОВ "ЛІГА ЗАКОН"
Про застосування типових форм первинних облікових документів у будівництві
Міністерство регіонального розвитку та будівництва розглянуло лист товариства щодо застосування типових форм первинних облікових документів у будівництві і повідомляє.
Типові форми первинних облікових документів у будівництві "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (типова форма N КБ-2в) та "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" (типова форма N КБ-3), затверджені наказом Мінрегіонбуду від 4 грудня 2009 року N 554, приведені у відповідність до вимог чинного законодавства. Зазначені типові форми підлягають обов'язковому застосуванню при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи між замовниками та виконавцями робіт з будівництва, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів та коштів підприємств, установ і організацій державної власності.
Відповідно до підпункту "е" пункту 5 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.92 N 731 (із змінами), не підлягають державній реєстрації форми звітності, у тому числі щодо державних статистичних спостережень, адміністративних даних та інші.
По об'єктах, будівництво яких здійснюється за рахунок інших джерел фінансування, типові форми застосовуються відповідно до умов договору підряду.
Olha35 написал(а):
Підкажіть, будь ласка, чи застосовувати транспортні та заготівельно-складські витрати до матеріалів при виконанні робіт господарським способом?
застосовування транспортних та заготівельно-складських витрат не залежить від виконанні робіт господарським чи підрядним способом. а залежить від фактичної наявності цих витрат та того що написано в договорі (чи наказу по підприємству при господарському) - це при виконанні при інвесторській замовнику краще знати будуть в нього ці витрати чи ні, і як вони в нього оплачуються.